Language:
Verdens største backgammonrom

Ofte stilte spørsmål:

Backgammon online ofte stile spørsmål og nyttig informasjon om Play65™ som inkluderer installasjon av vår gratis internet backgammon programvare, innloggings- og sikkerhetsproblemstillinger, ekte penge backgammonspill (Play65™ cashier info) og andre spillhenvisninger. Generell informasjon om online backgammon spillet kan du finne i vårbackgammon regel guide.

Hvis du ikke fant svaret på ditt/dine spørsmål angående Play65™ online backgammon rom vennligst kontakt Play65™ support og dine spørsmål vil svares innen 24 timer.
Klikk for å spille backgammon!
Klikk for å spille backgammon!

Nedlasting & installering

Begynn å spille backgammon online hos Play65™

Hva trenger jeg for å begynne å spille Backgammon online hos Play65™?

For å spille online Backgammon hos Play65™ trenger du å laste ned og kjøre vår GRATIS programvare.Du kan enkelt gjøre dette ved å følge vår trinn-for-trinn-guide under fanen ‘Komme i gang’.

Hvis du får problemer, vennligst kontakt support på
support@play65.com

Systemkrav

Hva er minimumskravet for å kjøre Play65™s programvare?

Minimumskravet for vår programvare er: Pentium 133Mhz, 32 MB ledig plass på harddisken, 64 MB RAM med enten Windows 2000 eller XP operativsystem. For den mest komfortable spillopplevelsen, still skjermoppløsningen på 800X600 eller høyere og sett skjermfargene til Middels (16 biter) eller mer.
Vår programvare støtter ikke Windows-versjoner som er eldre enn de ovennevnte versjonene.

Kan Play65™-programvaren kjøre på Mac eller i Linux

Kan Play65™-programvaren kjøre på Mac eller i Linux?

Beklager, men vi har ikke en versjon som er kompatibel med Mac eller Linux for øyeblikket.

“Feil ved tilkobling til serveren”

Hva bør jeg gjøre om jeg mottar en melding “Feil ved tilkobling til serveren, vennligst sjekk din internettilkobling eller innstillinger for brannmur”?

Hvis du bruker en brannmur eller annen sikkerhets-/antivirusprogramvare på PC-en din, som ZoneAlarm eller Norton, kan det hindre spillprogramvaren fra Play65™ i å koble seg til serveren. Du vil måtte deaktivere den: Disse applikasjonene vil vanligvis kjøre i ”ikonskuffen” (nederst til høyre på skjermen, ved siden av klokken). Når musen holdes over et ikon, vil en liten melding bli vist med navnet på programmet. Høyreklikk på ikonet og velg enten “Deaktivér” eller “Avslutt”.
Sørg for at klokken og datoen i operativsystemet er synkronisert med din lokale tidssone.
Kun for avanserte brukere: Hvis du foretrekker å deaktivere brannmuren din, kan du åpne port 6100 – 6107 kun for Play65™-programvaren.

Play65™-ikonet vises ikke på skrivebordet

Jeg ser ikke Play65™-ikonet på skrivebordet mitt. Hvordan kan jeg finne det?

Vennligst reinstaller Play65™-programvaren.

“Kan ikke oppdatere mens programmet er åpent”

Jeg får en melding “Kan ikke oppdatere mens programmet fortsatt er åpent”- hvorfor oppstår dette og hva bør jeg gjøre?

Dette kan oppstå når du har latt programmet kjøre og ikke har logget av. Når dette oppstår, bare start maskinen på nytt. Da vil du kunne starte Play65™-programvaren igjen ved å dobbeltklikke på Play65™-ikonet på skrivebordet.

Programvare-FAQ

“Brukernavn eller passord feil”

Jeg mottok fikk meldingen “Brukernavn og passord feil”. Hva er galt?

Hvis du har glemt brukernavn eller passord, kjør programvaren og klikk på koblingen “Glemt passordet ditt?”

Hvis du fortsatt ikke fikk tak i passordet ditt, kontakt oss på
support@play65.com og send oss det navnet og e-postadressen du har registrert deg med. Så snart opplysningene dine er bekreftet, vil du motta en e-post med brukernavnet og passordet ditt. Pass på at du prøver å logge inn på en spillkonto som ble opprettet og registrert med Play65™-programvaren og ingen andre versjoner som kan være distribuert over Internett.

Blank kasseside

Hva kan jeg gjøre hvis jeg bare får en blank side når jeg klikker på Kasseikonet i lobbyen?

Du må ha cookies aktivert i nettleseren din. For å aktivere cookies og dermed ha vår kasse tilgjengelig, følg disse trinnene:
    1. Kjør Internet Explorer.
    2. Fra “Verktøy”-menyen, velg “Alternativer for Internett…”.
    3. Klikk på fanen “Sikkerhet”.
    4. Pass på at “Internett” er valgt i den øverste boksen.
    5. Klikk på “Tilpasset…”.
    6. Fra “Nullstill tilpassede innstillinger” velg “Medium” og klikk deretter på “Nullstill”. Klikk på “Ja” for å bekrefte. Klikk på “OK”.
    7. Klikk på “Tilpasset nivå…”.
    8. Velg fanen “Beskyttelse”.
    9. Flytt glideren så den er på nivået “Medium”.
    10. Klikk på “Bruk” og deretter på “OK”.
Du skal nå kunne bruke vår kasse.

Spill-FAQ

Terningsreliabilitet

Er det mulig for enhver spiller å hacke spillet og kontrollere terningen eller flyttingen av brikkene?

All kommunikasjon gjøres gjennom vår spillserver; det er ingen direkte kontakt på noe tidspunkt mellom datamaskinen din og motstanderens datamaskin.
All kommunikasjon er kryptert. Det er ingen måte å manipulere terningen på, ettersom de genereres på serveren og sendes til både deg og motstanderen din, dvs at terningresultatene ikke kallkuleres i en av spillernes maskiner så de kan ikke manipulere resultatene ettersom du er koblet til serveren, ikke til deres datamaskin.

Ekte spillere

Hvordan vet jeg at jeg ikke spiller mot en maskin på deres side?

Merk at du kan snakke med motstanderne og de som ser på mens du spiller. Du kan også spille mot en venn: Vi tvinger deg aldri til å spille mot noen. Uansett er nettstedet alltid upartisk, etter som det alltid samles inn utbytte fra hvert spill.

Flytting av brikker

Hvordan flytter jeg brikkene mine? Og hvordan flytter jeg den laveste terningverdien først?

For å flytte brikkene dine, enten dra og slipp brikken på plass, eller klikk på brikken. Ved å venstreklikke en brikke, vil den alltid spille den høyeste terningen først, og spiller den laveste terningen kun om den høyeste terningen allerede er spilt, eller hvis det å spille den lave terningen fører til et ugyldig trekk. Alternativt kan du høyreklikke på brikken for å spille den laveste terningen først.

Lagre spill

Hvordan lagrer jeg spillene mine?

Merk at kun spill for ekte penger tas opp og lagres. Så snart du klikker på “spillogg”-knappen i spillobbyen, vil et “spillbord”-vindu åpnes og et “åpne fil”-vindu som automatisk fører deg til mappen med “lagrede spill” i Play65™-programkatalogen.
Hvis det ikke er noen filer i vinduet “åpne fil”, lukk dette vinduet og se om det er krysset av i boksen “lagre alle spill automatisk”. Den må være aktivert, slik at alle spill automatisk blir lagret til denne katalogen. Alle spill blir lagret i *.gam- eller *.mat-format. Dette er et kjent format som støttes av mange typer Backgammon-analyserende programvare som “Jellyfish”, “Snowie” og “GNU Backgammon”.
Hvis du ser lagrede filer i katalogen “lagrede spill” velg et og klikk Åpne. Du vil se en liste over alle trekkene i spillet i vinduet “logg” og brikkene som er satt opp i vinduet “spillbord”.
Ved å klikke på hver linje i vinduet “logg” eller ved å klikke på pilknappene, kan du se hvert trekk i dette spesifikke spillet.

Endre spillbetingelser

Hvordan vet jeg om min potensielle motstander har endret betingelsene for spillet under forhandlingene?

Merk at i forhandlingsvinduet, før du går inn på skjermen med spillbordet, må du se på betingelsene for hvert spill/hver kamp (spesielt opprinnelige innsats- og spillbegrensninger).
For å gjøre det lettere for deg blir de endringene som motstanderen gjør skrevet med rødt.

Spillerens karakter

Hva er en spillerkarakter og hvordan kalkuleres den?

Karaktersystemet ble laget for å bestemme spillerens ferdigheter. For hvert spill du vinner, får du poeng. Taper du, mister du poeng.
Vi bruker et modifisert FIBS-karaktersystem. Du kan lese mer om naturlig FIBS på:
http://www.fibs.com/ratings.html#explained
http://www.bkgm.com/rgb/rgb.cgi?view+888
Pengespill (enkle) rangeres som 3-poengsspill. Dette er for at pengespill og kamper skal rangeres på noenlunde samme måte.

1400*-rangering

Hvorfor har min motstander en rangering på 1400*? Hva betyr det?

Av hensyn til spillere med lavt rangeringsnivå under 1400 poeng, viser vi det som 1400*.En spiller kan ha 1300, men alle andre spillere vil se ham som 1400*,og han trenger å vinne et antall spill/kamper for å passere 1400-grensen og bli presentert med sin faktiske rangering.

Auto-kastefunksjonen

Hvorfor ruller terningen automatisk selv om jeg tok vekk krysset ved auto-kastefunksjonen?

Når det å kaste er den eneste muligheten, som når dobling ikke er tilgjengelig, blir terningene automatisk kastet for deg.
Hvis auto-kastefunksjonen er merket som aktiv, kastes terningene selv om dobling er tilgjengelig.

Gi opp automatisk

Hvordan kan det ha seg at motstanderen klarte å trekke seg automatisk for et enkelt poeng mens han holdt på å tape med Gammon?

I enkle spill når innsatsgrensen er lik den originale innsatsen (eller aktuell doblingsstatus), vil spillet automatisk slutte uten å spørre motstanderens tillatelse.
Eksempel: Vi antar at spillet har en innsats på per poeng med en grense på , fratredelse vil blir godkjent automatisk. Hvis grensen er satt enten til eller , og spillet ble doblet, vil også fratredelse bli godkjent umiddelbart.
I seriespill (også kjent som kampspill), vil det være kun mulig når den spilleren som gir seg ikke har flere poeng å tape. Eksempel: La oss anta at du leder med 4-2 i en serie som går til 5. Hvis motstanderen da gir seg, blir fratredelsen automatisk godkjent.

Doblingskube:

Når kan jeg doble motstanderen?

Du kan generelt doble (både i spill med ekte penger og i spill for moro) ved følgende forhold:

    1. Doblingskuben er tilgjengelig (som angitt i forhandlingsvinduet før du godtar spillet).
    2. Spillgrensen er satt høyere enn den opprinnelige innsatsen (satt i forhandlingsvinduet).
    3. Automatisk kastefunksjon er deaktivert (boksen er ikke merket på spillbrettskjermen).
    4. Kuben er i midten (ikke brukt av noen av spillerne, og er tilgjengelig for den som vil gjøre den første doblingen).
    5. Kuben er på din side.
    6. Når Crawford-regelen ikke er brukt.

Crawford-regelen

Hva er “Crawford-regelen”?

Crawford-regelen betyr at i en serie med kamper (kalles også kampspill), hvis en spiller er ett poeng under målet, er doblingskuben på neste spill kun tilgjengelig for ett spill.
Eksempel: La oss anta at 2 spillere spiller en kamp opp til 7. Hvis stillingen er 6-2, ville doblingskuben ikke være tilgjengelig i neste spill.
Hvis spillet imidlertid vinnes av spilleren som ligger bak, vil stillingen bli 6-3 og doblingskuben ville være tilgjengelig i neste spill.

Liksompenger

Hvordan får jeg flere liksompenger når de er borte?

Hver gang liksompengesaldoen din er under , vil systemet automatisk nullstille den til 0.


Jeg spilte for liksompenger og tiden gikk ut mens jeg ledet. Hvorfor mistet jeg innsatsen min?

Når du spiller for liksompenger, vil den spilleren som kobler fra/tiden løper ut for, lide teknisk tap av spillet/kampen, uansett stillingen på spillbrettet.

Ekte penger

Jeg spilte for ekte penger og spillet/kampen ble koblet fra. Hvorfor fikk motstanderen mer enn meg?

Når et enkelt spill/kamp ikke fullføres (spiller kobler fra/tiden løper ut av en eller annen grunn), vil vårt automatiske løsningssystem analysere spillbrettet og dele pengene deretter. (inkluderer ikke spill spilt i blitztid modus).
(Generelt bestemmer denne analysen hvem som mest sannsynlig ville vunnet spillet/kampen og med hvilken type seier; enkel/doblingskube/gammon/backgammon osv.)

Vårt spilløsningssystem er basert på BGBlitz programvare, ledende innen backgammonanalyse.
Spilleren som forårsaket frakoblingen blir straffet når innsatsen deles. Hvis en spiller kobler ofte fra, vil kontoen automatisk bli satt på pause, de vil ikke kunne spille uten en gjennomgang. Hvis dette har skjedd med deg, kontakt oss på
support@play65.com

Misbruk

Hvordan hindrer dere spillere i å ødelegge for andre ved å drøye ut eller koble fra med vilje?

Når en spiller kobler fra/eller tiden løper ut (ekte penger-modus), betaler han/hun automatisk en bot med vinne/tapeprosentdeler.
Systemet gjenkjenner og blokkerer spillere som ofte kobler fra/lar tiden løpe ut.
Dette betyr at en spiller som kobler ofte fra, risikerer at kontoen automatisk blir utestengt fra nettstedet av systemet.

BG-skole

Klikk her for detaljert hjelp.

Turneringsspørsmål

Hva vinner jeg for å vinne en satellitturnering?

I en satellitturnering, vinner du en gratis inngang til en annen turnering. Satellitturneringer har også noen ganger en pengepremie, men ikke alltid.


Hvordan melder jeg meg på gratisturneringer?

Klikk først riktig fane over hovedtabellen i “Spillobbyen”.
Det vil enten være Swing, Sit & Go eller Tournament. Du vil se den rosa knappen “Bli med gratis!” – som lar deg bli gratis med i en av turneringene.


Hvorfor kunne jeg ikke å bli med i en “<1600"-turnering. Hva betyr det?

Dette er en rangeringsbegrenset turnering, som kun gir spillere med mindre enn 1600 poeng tilgang til å delta.
For eksempel: hvis du har en rangering på 1599-, vil du kunne bli med i en sånn turnering.


Hva er stjerner? Hvordan får jeg dem og hva kan jeg bruke dem til?

“Stjerner” brukes som inngang for stjerne free-roll-turneringer.

Du får en stjerne for hver dollar du spiller for. Du vinner stjerner uavhengig av om du vant eller tapte kampen.
Stjerner samles kun når du spiller for ekte penger (Det betyr at det ikke er stjerner i liksompengemodus).
De stjernene du har samlet vises til høyre på skjermen.


Jeg var midt i turneringen, ble koblet fra og kunne ikke koble til igjen. Tapte jeg turneringen?

Når du kobler fra, har du 5 minutter på å koble til igjen. Du kan ikke koble fra 3 ganger i løpet av en kamp. Hvis dette skjer, blir du diskvalifisert fra turneringen.

Kasse-FAQ

Kredittkortsikkerhet

Hvor sikkert er det å bruke kredittkortet mitt online, og hvordan gjør jeg et innskudd med kredittkort?

Play65™s sikre, online kredittkortsystem er raskt, brukervennlig og fullstendig sikkert.
For maksimal trygghet, blir all kommunikasjon mellom din datamaskin og betalingsserveren kryptert ved hjelp av SSL-teknologi (Secure Socket Layer), noe som er den mest aksepterte måten å beskytte data på Internett på.
SSL-kryptering brukes av banker og andre institusjoner med høyest behov for sikre dataoverføringer.
For mer informasjon, vennligst klikk her.

Innskuddsvalg

Hvordan gjør jeg et innskudd til min konto?

For å sette inn penger på din konto, må du først ha registrert en konto. Vennligst se siden “Komme i gang” hvis du ikke allerede har gjort det. Så snart du har en konto, er du klar til å sette inn penger på kontoen din og øke saldoen. Du kan sette inn penger ved å følge disse trinnene:

  • Vennligst reinstaller Play65™-programvaren.
  • Skriv inn brukernavn og passord på “Logg inn”-skjermen.
  • Når du er i “Lobbyen” trykk på “Kasse” på venstre del av skjermen. Velg deretter “Innskudd”.
  • Velg ønsket innskuddsmetode.

Hos Play65™ bruker vi de nyeste krypterings- og sikkerhetsmetodene, for å sikre at dine pengetransaksjoner og -informasjon er helt sikre.Å sende kredittkortinformasjon og utføre pengetransaksjoner er like sikkert som å gjøre det fra din lokale bankfilial.

Hvor lang tid tar det å behandle innskuddet mitt?

Innskudd med kredittkort, PayPal, NETeller eller Moneybookers, legges til på kontoen din i løpet av sekunder.

Bankoverføringer og innskudd med Western Union tar vanligvis inntil 24 timer før de kommer til banken vår.
Din saldo hos Play65™ vil bli kreditert med innskuddet inntil 24 timer etter at vi mottar din kopi av overføringskvitteringen på faks eller e-post til Support@play65.com
Etter at du gjør innskuddet, vennligst velg “Pengetransaksjonslogg” i Kassen for å være sikker på at det er registrert.
Hvis det, av en eller annen grunn, ikke er registrert, eller har blitt godkjent etter periodene som er spesifisert ovenfor, kontakt oss på: Support@play65.com

Jeg gjorde et innskudd, men min saldo er ikke endret. Hva gjør jeg?

Innskudd med kredittkort, PayPal, NETeller eller Moneybookers, legges til på kontoen din i løpet av sekunder.Merk at du ikke kan sette inn lavere enn minimum eller høyere en maksimalt tillatte sum.
Hvis innskuddet ditt ble avvist, vil du få en melding om dette i nettleseren.
Hvis innskudd gjort enten med PayPal, NETeller eller Moneybookers ikke ble lagt til umiddelbart, kontakt oss på Support@play65.com

Uttaksmuligheter

Hvordan tar jeg ut det jeg har vunnet?

For å kunne ta ut penger fra din Play65™-konto må du først logge inn på din konto ved hjelp av brukernavn og passord.
Du kan ta ut penger ved å følge disse trinnene:

  • Start Play65™-programvaren.
  • Skriv inn brukernavn og passord på “Logg inn”-skjermen. Når du er i “Lobbyen” trykk på “Kasse” på venstre del av skjermen.
    Velg deretter ”Ta ut”.
  • Velg ønsket uttaksmetode.
  • Skriv inn ønsket sum og klikk på knappen “SEND”.
*Merk: Vi tar ikke gebyr for noen av uttaksvalgene.

Metoder for å ta ut penger

På hvilke måter kan jeg ta ut penger?

Du kan velge mellom følgende metoder for å ta ut penger: Banksjekk, Bankoverføring, PayPal, WebMoney, NETeller eller MoneyBookers.

Ditt krav vil bli vist på siden “Pengetransaksjonslogg” med “Forespurt” hvis vår kasse har akseptert din forespørsel om uttak.

Så snart du har bedt om et uttak, vil beløpet du har bedt om å få ta ut, straks bli trukket fra din Play65™-konto.

Det vil stå “Godkjent” dersom Play65™s økonomiavdeling har godkjent ditt krav, og pengene er på vei til deg. Godkjente krav kan ikke avbrytes.
Alle uttakskrav behandles i to (2) til fire (4) dager fra kravdatoen. I løpet av denne tiden kan du avbryte uttaksforespørselen og gå tilbake til din Play65™-konto.
Minstebeløp for et uttak via bankoverføring er 0, og er minimum for alle andre uttaksmetoder.

Banksjekk

Hva er en banksjekk?

A Banksjekk er en bank-utstedt sjekk som kan tas ut i kontanter eller settes inn på en konto kun av den personen som sjekken er utstedt til.
Hvis du velger uttak via banksjekk, vil en bankskjekk bli sendt til din adresse.
Siden det tar lenger tid for banken å utstede en Banksjekk etter at den ble behandlet,ettersom banksjekker blir sendt fra utlandet, kan det gå 3-4 uker før sjekken blir levert til adressen du har registrert.
Hvis adressen din endres må du gi oss beskjed umiddelbart. Vi tar ingen gebyrer for å håndtere bankskjekker.

Bankoverføring

Hva er en bankoverføring?

A Bankoverføring er en elektronisk overføring av penger fra Play65™s bankkonto til din.
Det tar vanligvis inntil fire (4) dager før pengene er på din bankkonto etter at din uttaksforespørsel er behandlet.
Vi tar ingen gebyrer for Bankoverføringer. Hvis du velger Bankoverføring, vennligst sørg for at du har bankopplysningene klare, slik at du enkelt kan fylle dem inn i feltene.
  • Banknavn
  • Bankadresse
  • Kontonummer
  • Kontoholderens navn
  • Routingnummer, ABA, IBAN eller Swift-kode

PayPal

Hva trenger jeg for å gjøre et uttak med PayPal?

PayPal – Vi støtter den veldig populære PayPal.
Å gjøre et uttak til din PayPal-konto er enkelt; vi trenger bare e-postadressen din. For informasjon om PayPal gå til www.PayPal.com

WebMoney

Hva trenger jeg for å gj¢re uttak gjennom WebMoney?

Vi st¢tter WebMoney kontantoverf¢rsel.

For uttak til din WebMoney-konto, trenger du en av f¢lgende opplysninger (påkrevd av WebMoney): WebMoney Keeper Classic, WMID (WebMoney ID) eller andre opplysninger fra den foreslåtte verifikasjonsprosessen som er vist på WebMoneys overf¢rselside.
For mer informasjon om WebMoney, vennligst gå til www.wmtransfer.com
* WebMoney-overf¢rsler krever ikke kredittkort eller bankkonto

NETeller

Hva trenger jeg for å gjøre et uttak med NETeller?

NETeller – Å ta ut penger gjennom NETeller er gratis, enkelt og raskt. Vi trenger bare din e-postadresse hos NETeller og din NETeller konto-ID (12 sifre) for å fullføre dette uttaket. For informasjon om NETeller, gå til www.NETeller.com

MoneyBookers

Hva trenger jeg for å ta ut penger ved hjelp av MoneyBookers?

MoneyBookers – Bare skriv inn din e-postadresse hos MoneyBookers og summen du ønsker å ta ut.
Pass på at informasjonen du har oppgitt er riktig, oppdatert og fullstendig, slik at vi kan behandle uttaket ditt raskt og uten forsinkelser. For informasjon om MoneyBookers gå til www.MoneyBookers.com

*Merk: Play65™ forbeholder seg retten til å forsinke og/eller stanse behandlingen av uttaksforespørsler til en ferdig godkjennelse er mottatt for utestående innskuddstransaksjoner.

Hvis du fortsatt har spørsmål eller kommentarer om uttak, innskudd eller andre ting, send dem til :
Support@play65.com

Tid før du mottar premier

Hvor lang tid tar det å få det jeg har vunnet?

Uttaksforespørsler behandles innen 3 dager. I løpet av denne perioden kan du følge statusen til uttaksforespørselen din på siden “Pengetransaksjonslogg”.
Til å begynne med vises den som “Forespurt”. Under behandlingsperioden blir din forespørsel vist som “Under behandling”.
Så snart overføringen er fullført, blir den vist som “Godkjent”. Du vil få beskjed via e-post når uttaksforespørselen er godkjent.

Følgende tabell beskriver stadiene i uttaksprosessen (i arbeidsdager):

Forespurt Under behandling Godkjent Totalt
Banksjekk 2 dager 1 dag 14-21 dager 17-28 dager
Bankoverføring 2 dager 1 dag 1 dag 3-5 dager
PayPal 2 dager 1 dag 1 dag 3-4 dager
NETeller 2 dager 1 dag 1 dag 3-4 dager
MoneyBookers 2 dager 1 dag 1 dag 3-4 dager

Stadier i uttaksprosessen

Forespurt – Uttaksforespørselen bekreftes (det er mulig å avbryte uttaksforespørselen).

Under behandling – Uttaksforespørselen behandles (det er ikke mulig å avbryte uttaksforespørselen).

Godkjent - Uttaksforespørselen er godkjent (det er ikke mulig å avbryte uttaksforespørselen).

Totalt – Perioden som går fra den tiden uttaksforespørselen er lagt inn til den tiden når ønsket sum er satt inn på din bank-,sjekk-, PayPal-, NETeller- eller MoneyBookers-konto.

Hvis din uttaksforespørsel ikke er kommet inn innen perioden beskrevet ovenfor, eller om du har problemer, vennligst kontakt support på:
Support@play65.com

Avbryte en uttaksforespørsel

Jeg har lagt inn en uttaksforespørsel, men jeg vil avbryte den. Hvordan kan jeg gjøre dette?

Du kan avbryte uttaksforespørselen innen 2 dager fra du har lagt den inn (mens forespørselen fortsatt har status “Forespurt”).
Når du avbryter forespørselen, vil summen du ba om bli satt tilbake på din Play65™-konto.
For å avbryte uttaksforespørselen din, logg deg inn på Play65™-kontoen med brukernavn og passord, velg “Kasse” og “Pengetransaksjonslogg”.
Du vil se en liste over uttaksforespørsler, fullstendig oversikt over statusen til dine forespørsler.
I statusfeltet for den forespørselen du ønsker å avbryte, trykker på du knappen “Avbryt uttak” til høyre for “Forespurt”.Din forespørsel vil bli avbrutt og statusen vil bli endret til “Avbrutt”.
Din Play65™-konto vil da bli kreditert med summen du har bedt om. Uttaksloggen din inneholder en fullstendig liste over alle uttaksforespørsler – de som er godkjent, eller er under behandling, og de som er avbrutt, enten av deg eller av Play65™s økonimiavdeling.

Hvis du har spørsmål angående uttaksprosessen vennligst kontakt support på:
Support@play65.com

Jeg ønsker ikke å få penger overført til mitt Visakort

Jeg foretrekker at Play65™ ikke overfører penger til mitt Visakort? Hva gjør jeg?

Hvis du foretrekker å motta uttakene til din valgte metode, i stedet for at Play65™ betaler dem til Visakortet ditt, kontakt Support@play65.com og be om dette. Vi vil lage en merknad i din Play65™-kontoprofil og sende deg pengene du har tatt ut til den metoden du opprinnelig valgte i kassen.

Tilbakeføringen til Visakortet vises ikke på fakturaen

Mitt uttak vises som tilbakebetalt til min Visakonto. Hvorfor vises den ikke på fakturaen/kontoen min ennå?

Når vi overfører penger til et Visakort, overfører vi dem umiddelbart; Visa krediterer imidlertid normalt kortet på den datoen de belaster kortet (vanligvis enten den 2. eller 10. dagen i måneden).
Derfor ser du det vanligvis ikke umiddelbart på kontoen din, men du kan bekrefte mottak av pengene hos din lokale Visa-representant.
Når oversikten over belastningene på din Visakonto kommer, trekker Visa noen ganger innbetalingen fra den totale månedlige belastede summen, slik at det kan se ut som om de ikke ble innbetalt.

Innbetaling til MasterCard/Diners Club

Jeg satte inn penger med et MasterCard/Diners Club-kort– vil jeg kunne motta mitt uttak til min kredittkortkonto?

På grunn av globale kredittkortbegrensninger, kan Play65™ kun betale til Visakort for europeiske kortholdere og ikke til noen andre kredittkort.

Bonuser på Play65™ og deres tilgjengelighet

Jeg ønsker å åpne en konto på min hjemme-computer, men min bror har allerede åpnet en og mottatt €3-bonus. Kan jeg også få en?

En €3-bonus kan kun mottas én gang per peron, computer, eller husholdning, og det er for å forhindre misbruk av bonuser.

Min venn har nettopp åpnet en ny konto på min computer etter invitasjon fra meg. Kan vi få anbefalingsbonuser?

I dette tilfellet vil det være umulig å få bonusen. For å få Play65™s -bonusen, må enhver venn som du anbefaler åpne en konto fra hans eller hennes egen computer.

Jeg har nettopp hørt om et spennende bonustilbud, men det kom til en annens e-postadresse. Hvordan er jeg, som Play65™ -spiller forbundet med dette?

Egentlig er du ikke det – våre bonustilbud er individuelle for hver enkelt spiller og kan ikke overføres fra konto til konto. Hvis du er tålmodig nok, vil du finne et fantastisk tilbud ventende på deg i din e-mail innboks ganske snart!